baru ja bulan march lalu,saya telah menjual kambing-kambing ternakkan saya dgn harga yg agak rendah sekali,kerana nak menumpukan perhatian pada 3 anak lelaki saya yg akan menduduki peperiksaan UPSR!PMR!&SPM!.Rasa sedih kerana melepaskan sesuatu yg kita sayang,serta usaha selama 4 tahun akhirnya aku terpaksa berundur utk menjadi penternak kambing.Tp bila di fikirkan semula,masa depan anak-anak dlm pelajaran jauh lebih penting daripada hal-hal yg lain.Suda byk bisnes yg cuba saya lakukan dan bole dikatakan semuanya menemui kegagalan hanya kerana saya sentiasa meletakkan krpentingan anak2 prioriety.Suamiku sering mengingatkan aku,bisnes-bisnes juga tapi jgn abaikan anak-anak.Oleh itu,walaupun gagal dlm perniagaan ,namun saya rasa lega bila melihatkan suda 3 anak saya suda dlm landasan yg betul,insyallah moga tergapai apa yg dicita2kan anak-anakku.Aku akanmenceburi bidang bisnes lagi,tp setelah 3 hero ku suda berada dlm laluan betul,insyallah n amin....

Comments